Subject: Vanatehnikapäev 03.08.24; loataotlus
From: "Sirje Laansoo" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Sun, 23 Jun 2024 10:28:17 +0300

Tere!

Juba kümnendat korda korraldatakse SK Laansoo Motokrossi Team MTÜ poolt 
Kuimetsa krossirajal VANATEHNIKAPÄEVA ja nn tähesõitu marsruudil Kuimetsa- 
Kaiu- Kuimetsa.
Tähesõidul osalevad erinevad vanasõidukid, nii autod kui mootorrattad ja 
nendest koostatud kolonn läbib alati ühte ja sama teekonda, millise kohta on 
koostatud eelmistel kordadel Transpordiametilt kooskõlastuse saanud skeem. 
Tähesõit on turvatud.

Tähesõidu läbiviimiseks palume Transpordiameti luba.

Taotluse- dokumendid lisatud kirjale.

Lugupidamisega

Juhan Laansoo
55537375
SK Laansoo Motokrossi Team MTÜ
juhatuse liige
[email-masked] <mailto:[email-masked]>